dilluns, 7 de novembre del 2011

CRÓNICA DE LA CURSA DE SANT JAUME DE SANT LLORENÇ DE SAVALL

Son les cinc del matí i sona el despertador,obro els ulls i penso que dintre de deu minuts tornarà a sonar,mentrestant li dono voltes al cap….”no sé si val la pena matinar tant per anar a córrer 10 km , si tinc muntanya al costat de casa per donar i vendre”…però ja he quedat amb l’ Eva i el Ramón, també penso amb tots els altres companys amb qui hem quedat a les piscines a les sis ….i amb tot aixó ja estic en peu  fent-me una taronjada  i unes torrades amb mermelada. 
A les 5:55  puntual com sempre el Ramon ja esta a la porta,recullim a l’ Eva a les 6 i ens trobem amb tot el grup devant de les piscines .L’ambient és alegre amb somriures , bromes i anècdotes sobre el canvi d’hora...ens fem unes fotos tots amb la camiseta del burriac fent pinya i cap a sant Llorenç. 

Arribem amb una mica més d’una hora , recollim dorsals, lavabos...etc, sembla que tindrem un bon dia assolejat i tot,que bé ja estic super animada.

La Maribel,la Mónica ,l’ Eva,el ramon i jo mateixa anem a la sortida de la mitja per fer fotos i animar als nostres companys...sense adonar-nos  ja s’ha fet l’hora i  ens preparem per la nostra sortida .


Son les 9:15 ,tots cridem 3,2,1,tallen cinta,aplaudiments, i cap amunt,de seguida arribem a pista de sorra i ens endinsem dintre del bosc,primer baixant una mica per desprès tornar a pujar i anar pujant, he perdut de vista per devant a la Maribel i a la Monica i per darrera a la Eva , el Ramon em tira ara i durant tota la cursa.

Al km.4,5 primer control i de seguida una pujada bastant forta fins l’hermita,desprès abituallament,aigua i endavant,continuem pasant per corriols i senders dignes d’un conte de fades.

A partir d’aquí pista de sorra,camps,rius....la baixada fins el poble molt maca també.Al arribar al poble ens diuen que ens quedan 2 minuts per la meta, i jo penso: “és la meva primera meta, si que ha valgut la pena matinar encara que sigui per tan sols 10 km” ,el ramon m’agafa de la mà i entrem junts.....m’ho he pasat super bé.

En un minut arriba l’ Eva agafem un entrepà de fuet i un aquarius i ens posicionem per veure arribar als nostres companys de la mitja i animar-los .

L’enhorabona als companys, i agraíments a tots pel suport, 

Pepa   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada